miercuri, 29 decembrie 2010

experiment 3



De anul nou Melchisedec trage la măsea concluziile.


Final de an fără de ban, în amintiri mă rup şi beau un sec să mă mai dreg.

S-a scurs nisipul din clepsidra ceainăriei în care am băut o cafea şi-am mâncat un biscuite

Un an cu multe pietre aduse de torentul nesiguranţei

O întindere de întâmplări se poate rezuma în câteva cuvinte?

Sentimentele confuze m-au supt ca o meduză?

Insectele trag la lumină, inspirate de un astru fals

În beznă m-am retras când clipele subţiri ca aţa de cusut

Piedică mi-au pus pe ringul de dans în mijloc de vals.

Căzut în misterul nopţii etanolice, îmbăiat în aburi groşi de fum

Smogul m-a răpus, răspuns nu am pentru un an de scrum

Lumină din lumină? O fi adevărat? Cu un ochi încercănat

Privesc zăpada ce se-aşterne peste faptele mondene

Răsare nudul meu din apa mării, dezgolit îmi pun nişte izmene

Şi-alerg pe câmpul de cristal, pe gheaţă am alunecat

Sângele pătează bluza-cadou dar vinul în exces pătează altceva-

-mai de preţ.

Greşelile le-ngheţ, le dau uitării.

Linie să trag, să sparg vasul plini cu flori şi apă stătută

Să cumpăr altul, cu iarbă verde şi apă sfântă îmi doresc

În anul omenesc!

La anul şi la mulţi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu