miercuri, 5 ianuarie 2011

Lumânări!



Sunt un individ colorat cu întâmplări

Multe, bizare, cum vezi prin ziare.

Un sfânt printre peştii din mări

Vreau să înot, acolo unde râul

are vărsare.


Sunt un individ tânăr pentru a mea rasă

Menirea în astă lume încă n-o cunosc.

Nu ştiu de viaţa-i o farsă.

Iniţiere prin transă simt că trăiesc.


Sunt un tip fără reacţii în laboratorul

de zi cu zi

Resping în neştire oameni şi clipe

nu înţeleg verbul a fi

Prin cimitire de trăiri rătăcit

la ore târzii

O cucuvea rosteşte cuvinte nedefinite.

Mă oboseşte, îmi stoarce coşul din minte.


Sunt un individ ca toţi indivizii

Un strop în Marele Ocean

Un om ignorant ca toţi invalizii.

Să fiu altfel, în trecut am sperat

Proiectat pe Marele Ecran

în culori

de mine m-am speriat

şi-am fugit, m-am ascuns în visări.

Să fiu un fel de om bun,

să iubesc, să cânt, să răspund la chemări

eu am uitat!

Sau poate, nici n-am ştiut.

Capul îl plec resemnat în faţa prostiei

Acest război invizibil l-am pierdut

orbit de strălucirea trufiei.


Sunt un individ colorat cu întâmplări

un anunţ în ziar.

Mă numesc cum ştiu eu...

Sunt cunoscut pentru modul bizar

De a ţine la ce e al meu!

Plângem, râdem, cântăm

Aprindem lumânări!

Dansăm, iubim, suferim

Aprindem lumânări!

Vă pierd, ne pierdem, trăim

Aprindem lumânări!

Ne găsim, ne trezim să murim

Aprindem lumânări!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu