duminică, 12 decembrie 2010

Povesti cu si despre oameni dragi


Craciunul ăsta sunt altă eu! Un pic mai matură, un pic mai tristă, un pic mai sentimentală şi mult mai recunoscătoare pentru oamenii dragi mie care mi-au fost, ȋmi sunt şi ȋmi vor fi mereu ȋn preajmă chiar şi atunci când ȋi supăr, ȋi rănesc sau ȋi deprim :) ... Pentru ei vreau să scriu ce simt şi ce le doresc şi cât ȋi iubesc zilele astea!

Cine sunt oamenii mei dragi? Cei care se recunosc ȋn ceea ce voi scrie ȋn următoarele zile, cei care ȋntr-un fel sau altul mi-au influenţat gândirea, sentimentele, faptele! Cei care mi-au dat aripi sau mi le-au tăiat ȋn funcţie de situaţie! Cei cu care am râs sau am plâns, cei cu care am ȋmpărţit atâtea bucurii şi tot atâtea dezamăgiri, cei pentru care aş face orice şi pe care nu-i voi uita niciodată pentru că ȋi iubesc! Cei cu care am purtat şi port discuţii nesfârşite (la telefon, pe mess sau live), cei cu care nu am mai discutat sau nu m-am mai văzut de veacuri, dar pe care ȋi simt mereu aproape, cei pe care ȋi enervez cu felul meu ultra-analitic de a gândi şi cei pe care ȋi amuz cu infantilismul meu ȋn exces uneori, cei pe care ȋmi face plăcere să ȋi ascult, cei cărora le face plăcere să mă asculte...

Crăciunul care vine va fi cum spuneam unul care mă va găsi mai melancolică şi mai afectată de criza financiară :)...Aşa că, ȋncepând de astăzi, ȋn fiecare zi (sper să reuşesc!) voi scrie aici, câte o scurtă poveste despre oameni dragi mie! O poveste-cadou, sau un cadou-poveste care sper să le smulgă un zâmbet, un oftat sau măcar câteva clipe ȋn care să uite cotidianul şi să se lase ȋn voia amintirilor...

Nu ştiu dacă la sfârşitul călătoriei ȋn lumea poveştilor despre oamenii mei dragi voi fi mai puţin melancolică sau mai euforică, mai matură sau mai copilăroasă, mai tristă sau mai fericită! Nu ştiu nici dacă oamenii mei dragi care se vor regăsi ȋn ceea ce le voi scrie vor fi ȋntr-un fel sau altul...vom vedea! Până la urmă cadourile pentru suflet nu sunt mereu cadouri cu sclipici şi panglici colorate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu